środa, 5 września 2012

Moje plany z "szyciem krok po kroku" 2/2012

Dziś po zdanym egzaminie, w ramach "kampanii wrześniowej", pozwoliłam sobie na zakup nowego Szycia krok po kroku. Po otwarciu, oczarowałam się ogromnie, szczególnie romantycznymi propozycjami. I tak oto zamierzam niedługo podjąć się szycia kilku ciekawych rzeczy, mianowicie modele: 5 E, 1 C, 3 C.



I zamierzam poczynić taki naszyjnik za wskazówkami Szycia krok po kroku

Po czasie poświęconym na naukę, w końcu odżyłam i wygospodarowałam czas na szycie i nadrabianie zaległości na blogu, tak jak obiecałam: nowe "uszytki" i candy.

A teraz odpowiedź na pytania od Rozczochranej:
1. Po której stronie łóżka wolisz spać?
Wydaje mi się, że nie mam preferencji.
2. Czekolada do picia... to na zimno czy na gorąco?
Na gorąco oczywiście!
3. Z czym Ci się kojarzy kobiecość? 
Kobiecość kojarzy mi się z czerwoną szminką, szpilkami, sukienką bądź spódnicą.
4. Pierwsza uszyta samodzielnie rzecz to.... ?
Pierwszą moją uszytą rzeczą ręcznie była bluzka, którą założyłam na dyskotekę w 5 klasie podstawówki, a pierwszą rzeczą uszytą na maszynie była poszewka na poduszkę.
5. Jakie państwo/miasto chciałabyś odwiedzić?
Chciałabym odwiedzić Paryż i Wenecję.
6. Ile słodzisz herbatę i jaką lubisz (czarną, zieloną, białą)? ;]
Kocham wszelkie herbaty! Mam ich w domu niezliczoną ilość. Aktualnie nie słodzę, a moją ulubioną, na wakacyjne gorące dni, jest herbata o wdzięcznej nazwie "Letnia łąka", którą kupuję w sklepie z kawami i herbatami.
7. Czy pomagasz żebrającym ludziom czy podchodzisz do tego ostrożnie? 
Podchodzę do tego dosyć ostrożnie, zazwyczaj nie pomagam. Ewentualnie mówię, że mogę kupić coś do jedzenia.
8. Czy ubierasz się w kolory pasujące do Twojego typu urody czy kichasz na zasady?
Ubieram się w to, co lubię, nawet nie wiem, jakie kolory do mnie pasują :)
9. W jaką tkaninę ubierasz się najchętniej?
Najczęściej ubieram bawełnę, nie cierpię nosić śliskich materiałów typu satyna.
10. Czy wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Kiedyś wierzyłam, teraz już nie.
11. Czy zdecydowałabyś się na skok na bungee?
Oczywiście! Zamierzam to zrobić na wakacjach w Zakopanem pod koniec września ;)  

Pozdrawiam
KJ

3 komentarze:

  1. ja jeszcze nie dorwałam burdy krok po kroku, a widzę, że nie powinnam tracić czasu, bo modele bardzo mi się podobają! ojjj.....
    i dziekuje za odpowiedzi, miło je przeczytać :)

    PS. gdzie w zakopanem mozna skakac na bungee? byłam tam na wakacjach, zamierzam wrocic... moze też zaliczę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać,że projekty są ciekawe :) szokoda,że nie widzę u Ciebie ikonki z obserwacją a może ślepa jestem :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ikonka obserwacji jest po prawej stronie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)