piątek, 21 września 2012

Torebka (torebeczka)

Ostatnio kupiłam eko skórę na allegro za bardzo niską cenę (nie pamiętam dokładnie ile, ale około 10 zł za 2 metry) i miałam pomysł na dużo rzeczy. Jedną z takich rzeczy jest uszyta w 50 % recyklingowo torebeczka na ramię lub do ręki. Dlaczego recyklingowa? Ano dlatego, że podszewkę, pasek i frędzlowate coś kupiłam w SH za kilka złotych. Jedyne co jest tu nowe to właśnie eko skóra i zapinka - magnes. Torebka mi się bardzo podoba, jest wiosenna, lekka i mieści co trzeba (telefon, portfel, błyszczyk). Wydaje mi się, że jedna rzecz mi się nie udała w tej torebeczce, a jest nią "klapa" torebki - krzywy szew... No ale dopiero się uczę, więc porażki muszą być ;-)







Co jest w trakcie tworzenia z eko skórki? Znów torebka (jestem szajbnięta na punkcie torebek...)


1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz :)